Busch Iberica és una empresa global que ofereix tecnologia de buit i sobrepressió d’avantguarda a tot el món.
“La consistència en l’atenció, sempre tractant amb els mateixos tècnics, facilita enormement la comunicació i resolució de problemes
David Sanz, Responsable d’informàtica de Busch Ibèrica
Des de Apen ens hem encarregat d’oferir-vos diferents solucions d’impressió. David Sanz ens explica com ha estat la seva experiència.
Quant de temps fa que treballeu amb APEN?
“Aproximadament, portem treballant amb APEN des de l’any 2018. Durant aquest temps, hem desenvolupat una relació de confiança amb el vostre equip.”
Com us ajuden en el dia a dia?
“APEN ens ofereix un suport valuós en el nostre dia a dia. Davant de qualsevol problema, el vostre equip tècnic respon de forma ràpida i eficient. A més, valorem molt que, en cas de no poder venir físicament, estiguin disposats a resoldre els problemes de manera remota.”
Per què hi confies com a proveïdors?
“Han demostrat serietat a cada interacció i estan disposats a abordar qualsevol problema amb dedicació fins a la seva completa resolució. Aquesta actitud proactiva i orientada al client és allò que ens fa confiar en la seva capacitat per satisfer les nostres necessitats.”
Creus que APEN aporta valor a la vostra empresa?Com ho fa?
“Sens dubte, APEN aporta un gran valor a la nostra empresa. El servei tècnic garanteix que tant la nostra delegació a Barcelona com a Madrid puguin oferir un servei d’impressió fiable als nostres usuaris. Això es tradueix en una millora en l’eficiència operativa i la satisfacció del client.”
Quina necessitat que teníeu us han cobert?
“APEN ha cobert principalment les nostres necessitats relacionades amb la resolució de problemes tècnics i l’adquisició de noves impressores.”
Quines solucions us han donat?
“Han proporcionat solucions personalitzades en forma d’impressores que s’ajusten perfectament a les nostres necessitats operatives i pressupostàries .”
Quins beneficis t’han aportat?
“La capacitat de resoldre ràpidament els problemes tècnics ens ha permès minimitzar el temps d’inactivitat i mantenir la seva productivitat. A més, comptar amb impressores que funcionen correctament ens ha ajudat a millorar la qualitat dels nostres productes i serveis, així com optimitzar els nostres costos operatius.”
La millor garantia que ens pot oferir qualsevol empresa és el nivell de satisfacció que tenen els clients. A Apen som conscients de la importància d’aquestes opinions i hem creat un procés de feedback envers els nostres clients .