SOFTWARE  a3ERP

Visió 360º de l’empresa

Més de 25 anys d’experiència en el sector i 500 implantacions ens avalen.

Et contactem

L’a3ERP esdevé la solució integral de gestió empresarial que tota empresa necessita si vol optimitzar totes les seves àrees i aconseguir una integració plena que garanteixi els beneficis d’un sistema més productiu i competitiu. Una resposta completa, dissenyada específicament, per adaptar-se totalment a les necessitats de cada model de negoci.

La totalitat de les àrees que integren una empresa necessiten gaudir de la manera adequada de comunicació que els permeti gestionar cadascuna de les decisions que s’han de prendre diàriament, d’una manera global i eficient sense que unes afectin a les altres. Una sentència com “la unió fa la força” cobra més sentit que mai. Gaudir d’un sistema de planificació de recursos empresarial d’informació, com l’a3ERP que us oferim a Apen, és la manera correcta i efectiva d’integrar i automatitzar la gestió dels processos operatius del vostre negoci, amb la qualitat i garanties que mereixeu.

Un lloc on tenen trobada l’àrea comptable-financera amb l’àrea de compres-comercial-vendes, l’àrea de direcció, àrea logística i àrea laboral. Gràcies a aquesta comunió gestada pel programari de gestió, amb la capacitat d’adaptar a les necessitats específiques que cada empresa pugui requerir, sense importar l’estructura o activitat a la qual es dediqui; gaudireu d’una visió de 360º de la vostra organització que us ajudarà, en tot moment, a portar el maneig de les diferents dimensions amb eficiència, d’una manera global que permeti aquesta millora en productivitat i l’augment de la competitivitat que certifica la implementació d’un programari d’aquestes característiques.

AUGMENTI LA PRODUCTIVITAT I COMPETITIVITAT

Les funcionalitats de l’a3ERP

ÀREA COMPTABLE FINANCIERA

  • Comptatibilitat financera, pressupostària i analítica en temps real.
  • Gestió de comptes anuals automatitzada amb presentació telemàtica i consolidació per a les empreses del mateix grup.
  • Gestió d’actius, IVA/IGIC i models oficials d’Hisenda.
  • Gestió de cartera per al control de la tresoreria: cobraments, pagaments, devolucions, provisions, risc, conciliació bancària, confirming i remeses.

ÀREA DE DIRECCIÓ

  • Estadístiques ABC.
  • Analysis Services de Microsoft. Mineria de dades i generador de processos analítics per a la creació de models predictius i identificació de problemes crítics.
  • Intel·ligència de negoci. Cubs multidimensionals i informes per a l’anàlisi de dades des de diferents vectors.
  • Enllaç dinàmic amb Excel. Obtingues el resultat en temps real i genera l’informe corresponent.

ÀREA DE COMPRES-COMERCIAL-VENDES

  • Gestió del circuit de vendes i seguiment de pressupostos i comandes de compra.
  • Gestió i segmentació dels clients/proveïdors.
  • Generació automàtica de comandes de compra, en funció de reserves i estoc mínim, òptim i màxim.
  • Polítiques de preus, tarifes i descomptes, així com de comissions.

ÀREA LABORAL

  • Gestió de nòmines, pagues extres, assegurances socials i IRPF.
  • Costos de personal.
  • Portal de l’empleat.
  • Gestió de nòmines CLOUD.

ÀREA LOGÍSTICA

  • Gestió de múltiples magatzems i magatzems caòtics, amb informació d’estoc i inventari real, disponible, reservat i en dipòsit.
  • Càlcul de l’estoc mínim i màxim i de la seva rotació, controlant les reserves existents i analitzant el temps de reposició.
  • Gestió d’articles per talles i colors.
  • Valoració de l’estoc segons els criteris FIFO, LIFO o el preu mitjà ponderat.

Restem a la vostra disposició per qualsevol consulta

Clients satisfets

+ ÈXITS