SMART OFFICE
Smart Office, l’oficina intel·ligent
Més de 25 anys d’experiència en el sector i un miler d’equips en funcionament ens avalen.
Et contactem
L’Smart Office és l’equip multifuncional intel·ligent que realitza totes aquestes funcions bàsiques d’una fotocopiadora i aporta els avantatges d’un sistema de gestió documental integrat òptim per a l’augment de la productivitat. Un sistema i tota una oficina intel·ligent que imprimeix, còpia, escaneja, arxiva, cerca, gestiona i, a més, ens serveix de fax.
Sistema de gestió documental integrat
FUNCIONS BÀSIQUES

I A MÉS …

Vols que contactem amb tu? Omple aquest formulari i et trucarem

Solucions d’impressió al teu abast
Les necessitats actuals per part de les empreses en solucions d’impressió, per gaudir d’equips que responguin a allò que realment és necessari i que complementi el desenvolupament professional de la nostra empresa, és una cosa inexcusable. En matèria d’impressió, tot i la creixent vessant de l’ús de documents digitals, sorgeix la necessitat de comptar amb equips que ens facilitin la tasca i ens proporcionin les facilitats merescudes per comptar amb ells, sense pagar un preu exorbitant i guanyar en qualitat i garantia. Equips que ens ajuden a millorar la tecnologia al nostre abast que suposen, amb aquest servei, un estalvi del 30% en els costos d’impressió de la nostra empresa.