OFICINA VIRTUAL
Solució d’oficina virtual amb Microsoft 365, la suite d’eines més completa i reconeguda del mercat per a correu, calendari, agenda i col·laboració d’equips i documentació de fitxers des de qualsevol lloc i dispositiu.
OFICINA VIRTUAL
Solució d’oficina virtual amb Microsoft 365, la suite d’eines més completa i reconeguda del mercat per a correu, calendari, agenda i col·laboració d’equips i documentació de fitxers des de qualsevol lloc i dispositiu.
SOLUCIÓ MICROSOFT 365: LA MILLOR SUITE D’EINES
- Llicència estàndard de Microsoft 365.
- Activació de les llicències al panell de Microsoft 365.
- Gestió del redireccionament del domini i hosting actual.
- Alta i desplegament de la solució de correu, agenda i calendari als usuaris amb Exchange ONLINE i Outlook.
- Migració del correu.
- Instal·lació del paquet ofimàtic de Microsoft inclòs a la versió Standard.
- Configuració dels dispositius mòbils.
- Instal·lar i configurar serveis de OneDrive i Sharepoint amb fins a 1Tb per usuari i empresa. Migració de dades.
- Formació dels usuaris.
- Manteniment i suport del servei.
PREU
IMPORT MÀXIM DELS AJUTS A LA CATEGORIA D’OFICINA VIRTUAL
0 < 3 empleats: 250€ /usuari (fins a 2 usuaris) • 3 < 9 empleats: 250€/usuari (fins a 9 usuaris) • 10 < 50 empleats: 250€/usuari (fins a 48 usuaris)
A QUINES EMPRESES VAN DIRIGIDES LES AJUDES A FONS PERDUT DEL PROGRAMA KIT DIGITAL?
Les solucions digitals que proporciona el Kit Digital estan orientades a les necessitats de les petites empreses, microempreses i treballadors autònoms, que pertanyen a qualsevol sector o tipologia de negoci. Si l’empresa beneficiària compleix les condicions establertes a les bases de la convocatòria d’ajuda del Kit Digital, podreu disposar d’un bo digital per accedir a les solucions de digitalització.
CONSULTA ELS REQUISITS DE LES EMPRESES BENEFICIÀRIES PER ACCEDIR ALS BONS
- Ser una petita empresa, microempresa o autònom de conformitat amb les definicions de l’Annex I del Reglament (UE) núm. 651/2014 (empresa que ocupi menys de 50 persones i amb un volum de negocis anual o amb un balanç general anual que no superi els 10 milions EUR.)
- No estar en situació dempresa en crisi.
- Estar al corrent de les obligacions tributàries i amb la Seguretat social.
- No incórrer en cap de les prohibicions previstes a la Llei General de Subvencions.
- Estar en situació d’alta al cens de l’Agència Estatal d’Administració Tributària.
- No estar subjecte a cap ordre de recuperació pendent després duna decisió prèvia de la Comissió Europea.
No superar el límit dajuts de minimos. - Complir els límits financers i efectius que defineixen les diferents convocatòries.
- Estar registrat a Accelera Pyme i disposar de l’avaluació de Madurez Digital d’acord amb el Test de Diagnòstic Digital disponible a la plataforma Accelera Pyme. (https://acelerapyme.gob.es/kit-digital // Autodiagnóstico)