GESTIÓ DE CLIENTS
Solució per gestionar i millorar les relacions comercials amb els clients implantant el CRM d’Odoo amb l’objectiu principal de millorar la digitalització i la gestió de l’empresa.
GESTIÓ DE CLIENTS
Solució per gestionar i millorar les relacions comercials amb els clients implantant el CRM d’Odoo amb l’objectiu principal de millorar la digitalització i la gestió de l’empresa.
SOLUCIÓ PER LA GESTIÓ DE CLIENTS: CRM ODOO
- Aquesta solució inclou la consultoria, llicències, instal·lació, parametrització, formació, suport i manteniment de:
- Gestió de clients: seràs capaç d’emmagatzemar i consultar les dades de cadascun dels teus clients, des de la seva alta com a oportunitat de negoci, i simular la compra de productes o la contractació de serveis.
- Gestió de Clients potencials (Leads): podràs donar d’alta nous Leads manualment o mitjançant una importació per fitxer. Les dades associades als Leads et permetran la gestió comercial amb l’objectiu de convertir-les en clients. Addicionalment podreu parametritzar regles de negoci per a l’assignació de Leads segons diferents criteris.
- Gestió d’oportunitats: tindreu la possibilitat de gestionar totes les oportunitats de negoci que comportin l’enviament al client potencial o Lead d’ofertes i pressupostos. A més, podreu comprovar l’estat de cada oportunitat (en anàlisi, oferta presentada, en negociació, guanyades, cancel·lades, etc.).
- Accions o tasques comercials: l’eina implantada per l’agent digitalitzador de la vostra elecció us permetrà crear accions i tasques comercials, tant de forma manual com automàtica.
- Reporting, planificació i seguiment comercial: podreu fer seguiment mitjançant indicadors (KPI´s), llistat d’oportunitats, i altres, amb diferents nivells d’agregació d’informació en funció de les vostres necessitats. Podràs també generar informes per al seguiment i monitorització de la teva activitat comercial, contemplant ràtios d’eficiència, estat de fases, pipeline i altres atributs mesurables (com a productes, cotitzacions, etc.), i segons els canals, perfils, rols i/o fases comercials. Aquests informes podran mostrar, almenys, dades mensuals, acumulades i/o comparatives entre diferents exercicis comercials.
PREU
IMPORT MÀXIM DELS AJUTS A LA CATEGORIA DE GESTIÓ DE CLIENTS
0 < 3 empleats: 2.000€ (1 usuari) • 3 < 9 empleats: 2.000€ (1 usuari) • 10 < 50 empleats: 4.000€ (3 usuaris)
A QUINES EMPRESES VAN DIRIGIDES LES AJUDES A FONS PERDUT DEL PROGRAMA KIT DIGITAL?
Les solucions digitals que proporciona el Kit Digital estan orientades a les necessitats de les petites empreses, microempreses i treballadors autònoms, que pertanyen a qualsevol sector o tipologia de negoci. Si l’empresa beneficiària compleix les condicions establertes a les bases de la convocatòria d’ajuda del Kit Digital, podreu disposar d’un bo digital per accedir a les solucions de digitalització.
CONSULTA ELS REQUISITS DE LES EMPRESES BENEFICIÀRIES PER ACCEDIR ALS BONS
- Ser una petita empresa, microempresa o autònom de conformitat amb les definicions de l’Annex I del Reglament (UE) núm. 651/2014 (empresa que ocupi menys de 50 persones i amb un volum de negocis anual o amb un balanç general anual que no superi els 10 milions EUR.)
- No estar en situació dempresa en crisi.
- Estar al corrent de les obligacions tributàries i amb la Seguretat social.
- No incórrer en cap de les prohibicions previstes a la Llei General de Subvencions.
- Estar en situació d’alta al cens de l’Agència Estatal d’Administració Tributària.
- No estar subjecte a cap ordre de recuperació pendent després duna decisió prèvia de la Comissió Europea.
No superar el límit dajuts de minimos. - Complir els límits financers i efectius que defineixen les diferents convocatòries.
- Estar registrat a Accelera Pyme i disposar de l’avaluació de Madurez Digital d’acord amb el Test de Diagnòstic Digital disponible a la plataforma Accelera Pyme. (https://acelerapyme.gob.es/kit-digital // Autodiagnóstico)