GESTIÓ DE CLIENTS

Solució per gestionar i millorar les relacions comercials amb els clients implantant el CRM d’Odoo amb l’objectiu principal de millorar la digitalització i la gestió de l’empresa.

T'assessorem

GESTIÓ DE CLIENTS

Solució per gestionar i millorar les relacions comercials amb els clients implantant el CRM d’Odoo amb l’objectiu principal de millorar la digitalització i la gestió de l’empresa.

T'assessorem
Paralax_kit_digital_validat
Peu_kit_digital_movil-ok

SOLUCIÓ PER LA GESTIÓ DE CLIENTS: CRM ODOO

  • Aquesta solució inclou la consultoria, llicències, instal·lació, parametrització, formació, suport i manteniment de:
    • Gestió de clients: seràs capaç d’emmagatzemar i consultar les dades de cadascun dels teus clients, des de la seva alta com a oportunitat de negoci, i simular la compra de productes o la contractació de serveis.
    • Gestió de Clients potencials (Leads): podràs donar d’alta nous Leads manualment o mitjançant una importació per fitxer. Les dades associades als Leads et permetran la gestió comercial amb l’objectiu de convertir-les en clients. Addicionalment podreu parametritzar regles de negoci per a l’assignació de Leads segons diferents criteris.
  • Gestió d’oportunitats: tindreu la possibilitat de gestionar totes les oportunitats de negoci que comportin l’enviament al client potencial o Lead d’ofertes i pressupostos. A més, podreu comprovar l’estat de cada oportunitat (en anàlisi, oferta presentada, en negociació, guanyades, cancel·lades, etc.).
  • Accions o tasques comercials: l’eina implantada per l’agent digitalitzador de la vostra elecció us permetrà crear accions i tasques comercials, tant de forma manual com automàtica.
  • Reporting, planificació i seguiment comercial: podreu fer seguiment mitjançant indicadors (KPI´s), llistat d’oportunitats, i altres, amb diferents nivells d’agregació d’informació en funció de les vostres necessitats. Podràs també generar informes per al seguiment i monitorització de la teva activitat comercial, contemplant ràtios d’eficiència, estat de fases, pipeline i altres atributs mesurables (com a productes, cotitzacions, etc.), i segons els canals, perfils, rols i/o fases comercials. Aquests informes podran mostrar, almenys, dades mensuals, acumulades i/o comparatives entre diferents exercicis comercials.

PREU

IMPORT MÀXIM DELS AJUTS A LA CATEGORIA DE GESTIÓ DE CLIENTS

0 < 3 empleats: 2.000€ (1 usuari) • 3 < 9 empleats: 2.000€ (1 usuari) • 10 < 50 empleats: 4.000€ (3 usuaris)

A QUINES EMPRESES VAN DIRIGIDES LES AJUDES A FONS PERDUT DEL PROGRAMA KIT DIGITAL?

Les solucions digitals que proporciona el Kit Digital estan orientades a les necessitats de les petites empreses, microempreses i treballadors autònoms, que pertanyen a qualsevol sector o tipologia de negoci. Si l’empresa beneficiària compleix les condicions establertes a les bases de la convocatòria d’ajuda del Kit Digital, podreu disposar d’un bo digital per accedir a les solucions de digitalització.

CONSULTA ELS REQUISITS DE LES EMPRESES BENEFICIÀRIES PER ACCEDIR ALS BONS

  • Ser una petita empresa, microempresa o autònom de conformitat amb les definicions de l’Annex I del Reglament (UE) núm. 651/2014 (empresa que ocupi menys de 50 persones i amb un volum de negocis anual o amb un balanç general anual que no superi els 10 milions EUR.)
  • No estar en situació dempresa en crisi.
  • Estar al corrent de les obligacions tributàries i amb la Seguretat social.
  • No incórrer en cap de les prohibicions previstes a la Llei General de Subvencions.
  • Estar en situació d’alta al cens de l’Agència Estatal d’Administració Tributària.
  • No estar subjecte a cap ordre de recuperació pendent després duna decisió prèvia de la Comissió Europea.
    No superar el límit dajuts de minimos.
  • Complir els límits financers i efectius que defineixen les diferents convocatòries.
  • Estar registrat a Accelera Pyme i disposar de l’avaluació de Madurez Digital d’acord amb el Test de Diagnòstic Digital disponible a la plataforma Accelera Pyme. (https://acelerapyme.gob.es/kit-digital // Autodiagnóstico)

CONTACTA AMB NOSALTRES PER SABER MÉS SOBRE ELS AJUTS DEL PROGRAMA KIT DIGITAL!

Paralax_kit_digital_validat
Peu_kit_digital_movil-ok

TRUCA’NS AL 938 606 220 O OMPLE EL FORMULARI DE CONTACTE

És important especificar a les observacions que desitges més informació del programa Kit Digital gestió de clients

    He llegit i accepto lapolítica de privacitat

    Autoritzo l'enviament d'informació

    Clients satisfets

    + ÈXITS