TÈCNIC HELPDESK SISTEMES

  • Salari: Segons candidat
  • Experiència mínima: 2 anys
  • Tipus d’oferta: Indefinit
  • Oficines: Les Franqueses del Vallès.

Tinteressa la feina?

Inscriure's

Ajudar els nostres clients, solucionar problemes i donar suport, en plataformes Microsoft, Vmware, Office 365, Veeam Backup…
Formaràs part de l’equip d’atenció al client i treballaràs en equip perquè mai no et trobis sol.
Mantindràs bona relació amb els clients guanyant-te la confiança i sent important per a les seves empreses.

Què és el que estem buscant?
Una persona que li apassioni la informàtica, que estigui orientat a tractar amb el client, amb professionalitat i cordialitat, amb ganes d’aprendre, per començar a l’inici, i al llarg del temps per actualitzar-se i estar al dia de l’última tecnologia.
Valorem que sigui resolutiu, que tingui confiança en ell mateix. Que resideixi en un radi màxim de 50km de les Franqueses del Vallès.
Com que la feina entra a la cua, en moments puntuals hauràs de saber organitzar-te per atendre un volum alt de sol·licituds, però tranquil hi haurà moments per baixar el ritme.

 

Que sàpiga treballar en equip, amb bons coneixements, però sobretot apassionat i disposat a superar-se per treballar a una empresa especial, volem gent feliç! Amb això tenim molt de guanyat!
Volem algú amb experiència treballant en un help-desk, amb vocació de client. Seran necessàries habilitats i dots per atendre per telèfon i amb eines específiques de suport telemàtic.

 

On treballaràs?
Estem a les Franqueses del Vallès (Barcelona) ben comunicats perquè els embussos i l’aparcament no siguin un problema quan cal venir a l’oficina.

Cuidar-te perquè puguis gaudir veritablement de la teva vocació.
Treballar en una empresa innovadora
Un sou brut anual fix segons valia, més unes bones comissions.
Pressupost per a formació.
Horaris flexibles i teletreball per facilitar la conciliació familiar.
Festius locals de lliure disposició.
Informació empresarial transparent.
Divendres tard lliures.
Jornada continuada als mesos d’estiu.
Pla de carrera amb possibilitat de promoció i canvis de projecte.
Feedback 360 º amb companys i coordinadors.
Entrevistes de seguiment.