BLANCAFORT, MANTENIMENT INFORMÀTIC

EMPRESA Blancafort Resort, S.L.

SECTOR EMPRESARIAL Hoteler

NÚM. DE TREBALLADORS 52

SEUS 1

CONTACTE Xavier Porqueres

CÀRREC Responsable d’administració

WEB www.balnearioblancafort.com

Externalització del departament IT

NECESSITATS

L’empresa disposa d’uns equips informàtics que funcionen les 24 hores al dia els 365 dies de l’any.

“Necessitàvem que algú ens portés el manteniment de tots els equips sense haver-nos de preocupar de res.”

Disposaven d’un departament informàtic amb dues persones que no podien cobrir el 100% les necessitats. A més a més, una reducció de costos va fer cercar altres alternatives que cobrissin les necessitats de l’empresa sense que afectés el servei.

Per aquest motiu cercaven una empresa que els oferís un manteniment a preu tancat de tots els seus elements IT, amb cobertura tots els dies de l’any a canvi d’una quota que s’ajustés a la situació actual de l’empresa.

SOLUCIÓ

Apen va aportar la solució:

“Va realitzar una auditoria de tota la xarxa i va muntar un servei de tiquets on gestionen les incidències diàries.”

El gran canvi ha estat la inversió de temps en prevenció. Ha fet millorar en la gestió dels imprevistos.

BENEFICIS

Reducció de costos

• Quota coneguda i justa

• Coneixement del sistema

• Estandardització dels usuaris

• Preventius

• Pla de millora