TEATRE AUDITORI DE GRANOLLERS, MANTENIMENT INFORMÀTIC

EMPRESA Teatre auditori de Granollers

SECTOR EMPRESARIAL Espectacles

NÚM. DE TREBALLADORS 10

SEUS 1

CONTACTE Carles Ribell

CÀRREC Director gerent

WEB www.teatreauditoridegranollers.cat

Manteniment outsourcing

NECESSITATS

La necessitat del teatre de Granollers era poder externalitzar la seva informàtica sense riscos i amb personal qualificat per poder atendre totes les seves necessitats.

“La feina de cada dia és diferent i hem d’adaptar-nos si el programa ho requereix.”

Un altre punt bàsic era cobrir les obres.

“Durant la setmana ens cal un manteniment estàndard, però el cap de setmana necessitem un suport extra.”

Tot esta informatitzat, wifis, venta d’entrades, validació d’entrades,… i el teatre no es pot quedar sense servei en un moment com aquest.

SOLUCIÓ

Apen ens va presentar una proposta senzilla però efectiva i adaptada a les nostres possibilitats.

“La solució presentada per Apen encaixava amb el nostre pressupost i ens sentim còmodes.”

Tenim assignat un tècnic cada dues setmanes, que sempre és el mateix i coneix la casa a la perfecció… és com si fos un més de la plantilla.
També dispossem d’un suport remot per la resta dels dies amb un temps de resposta de 4 hores per urgències. Si la incidència es produeix durant el cap de setmana el temps de resposta es d’1 hora, això és molt important per nosaltres.

BENEFICIS

Els beneficis són molts, ja que des d’Apen ho controlen tot a nivell de llicenciament, equips, comunicacions, etc… estem molt tranquils.

“Un altre benefici és que són propers i amb recursos de personal tècnic per quan hi ha un problema.”