SOGO, SOFTWARE DE GESTIÓ a3ERP

EMPRESA Sogo

SECTOR EMPRESARIAL Electrònica

NÚM. DE TREBALLADORS 20

SEUS 1

CONTACTE Ravi Bodani

CÀRREC Direcció

WEB www.sogo.es

Implantació a3ERP + SAT + Edi

NECESSITATS

El que Sogo tenia molt clar és que volien gestionar totes les àrees de l’empresa des d’un únic programara de gestió. Per aquest motiu buscava una potent eina financera per poder gestionar la cartera de cobraments / pagaments, la comptabilitat fiscal i analítica.

“Per a nosaltres era imprescincible la integració amb EDI.”

Havia arribat el moment de poder controlar i organitzar el SAT per veure els informes dels treballadors de taller, hores i rendibilitat.

SOLUCIÓ

Apen ens va implantar un a3ERP Plus Integral i el Mòdul de Servei Tècnic APEN, amb el que podem:
Consultar ràpidament l’estoc de tots els magatzems i l’històric d’anys des d’una sola pantalla sense necessitat de canviar d’any.
Integrar el a3ERP amb EDI per als nostres grans clients.
Analitzar costos i marges de les reparacions i entrada d’hores realitzades per operari. Tot de manera àgil i ràpida a través del calendari.
Tenir completament integrat la gestió i la comptabilitat.

BENEFICIS

Estalvi de temps a causa de l’automatització de comandes, albarans i factures mitjançant EDI.

“Tenim la possibilitat d’ampliar amb més mòduls el programari actual, la qual cosa és fonamental per a nosaltres.”

A3ERP ens permet extreure molt més ràpid la informació necessària per a la presa de decisions de la nostra empresa.

“Amb el mòdul SAT d’APEN hem optimitzant al màxim els nostres recursos incrementant la rendibilitat de taller.”

Hem optimitzat el treball diari i millorat molt la traçabilitat entre documents tant de compra com de venda.