FACTURA ELECTRÒNICA
Solució per tenir digitalitzat tot el flux d’emissió de les factures als vostres clients integrat amb a3ERP.
FACTURA ELECTRÒNICA
Solució per tenir digitalitzat tot el flux d’emissió de les factures als vostres clients integrat amb a3ERP.
SOLUCIÓ FACTURA ELECTRÒNICA INTEGRAT AMB a3ERP
- Factures en format estructurat: tindràs la possibilitat d’emetre factures en formats estructurats, almenys en format FACTURA-E, per facilitar-ne el tractament automatitzat.
- Factures il·limitades: podràs emetre un nombre il·limitat de factures.
- Clients il·limitats: tindràs la capacitat d’enviar factures a un número il·limitat de clients.
- Productes o serveis il·limitats: podràs crear un nombre il·limitat de productes i/o serveis facturables dins del catàleg.
- Enviament de factures per correu electrònic: la solució implantada per l’agent digitalitzador de la vostra elecció us permetrà enviar factures directament per correu electrònic.
- Personalització de factures: les factures seran personalitzables, incloent la selecció del teu logotip.
- Còpia de seguretat periòdiques: podràs fer còpies de seguretat, amb possibilitat d’una periodicitat diària.
- 1GB Emmagatzematge/Històric de factures: tindràs un emmagatzematge d’almenys 1GB per a les factures.
- Integració amb altres solucions: la solució haurà de disposar d’APIs o Web Services per integrar-les amb altres eines, així com permetre la càrrega de dades de manera manual.
- Control de venciment de les factures: tindreu un sistema de control del venciment de les factures.
- Compliment: podràs assegurar el compliment de la normativa aplicable, en concret el Reglament pel qual es regulen les obligacions de facturació del Reial decret 1619/2012, així com qualsevol normativa daplicació.
PREU
IMPORT MÀXIM DELS AJUTS A LA CATEGORIA DE FACTURA ELECTRÒNICA
0 < 3 empleats: 500€ (1 usuari) • 3 < 9 empleats: 1.000€ (3 usuaris) • 10 < 50 empleats: 1.000€ (3 usuaris)
A QUINES EMPRESES VAN DIRIGIDES LES AJUDES A FONS PERDUT DEL PROGRAMA KIT DIGITAL?
Les solucions digitals que proporciona el Kit Digital estan orientades a les necessitats de les petites empreses, microempreses i treballadors autònoms, que pertanyen a qualsevol sector o tipologia de negoci. Si l’empresa beneficiària compleix les condicions establertes a les bases de la convocatòria d’ajuda del Kit Digital, podreu disposar d’un bo digital per accedir a les solucions de digitalització.
CONSULTA ELS REQUISITS DE LES EMPRESES BENEFICIÀRIES PER ACCEDIR ALS BONS
- Ser una petita empresa, microempresa o autònom de conformitat amb les definicions de l’Annex I del Reglament (UE) núm. 651/2014 (empresa que ocupi menys de 50 persones i amb un volum de negocis anual o amb un balanç general anual que no superi els 10 milions EUR.)
- No estar en situació dempresa en crisi.
- Estar al corrent de les obligacions tributàries i amb la Seguretat social.
- No incórrer en cap de les prohibicions previstes a la Llei General de Subvencions.
- Estar en situació d’alta al cens de l’Agència Estatal d’Administració Tributària.
- No estar subjecte a cap ordre de recuperació pendent després duna decisió prèvia de la Comissió Europea.
No superar el límit dajuts de minimos. - Complir els límits financers i efectius que defineixen les diferents convocatòries.
- Estar registrat a Accelera Pyme i disposar de l’avaluació de Madurez Digital d’acord amb el Test de Diagnòstic Digital disponible a la plataforma Accelera Pyme. (https://acelerapyme.gob.es/kit-digital // Autodiagnóstico)