a3gestió del temps
El software de gestió de presència per la teva empresa
Un programa que et facilita el control horari
i registre de la jornada laboral del teu negoci
a3gestió del temps
El software de gestió de presència per la teva empresa
Un programa que et facilita el control horari i registre de la jornada laboral del teu negoci
DESCUBREIX LES AVENTATGES D’A3GESTIÓ DEL TEMPS PER A LA TEVA EMPRESA
APP mòbil
web o rellotges
Recollida d’informació des de diferents dispositius en funció del tipus d’empleats i organització que tingui la teva empresa.
Cloud amb
accés web
Accedeix des de qualsevol lloc amb un dispositiu connectat a Internet. Escull la modalitat que s’adapti a la teva empresa sense costos ocults.
Instalació
molt sencilla
Assistent de configuració inicial per posar a punt la solució i començar a millorar la gestió d’horaris i torns en la teva organització.
La millor
garantia
Creat per Wolters Kluwer, la companyia líder mundial en el desenvolupament de solucions de gestió per a empreses i professionals.
LA INFORMACIÓ MÉS IMPORTANT, EN UN SOL COP D’ULL
Ús molt intuïtiu, sense formacions complexes i amb una posada en marxa àgil i senzilla.
COM T’AJUDA
A3GESTIÓ DEL TEMPS?
Ofereix una visió 360º de la situació de presència en temps real, amb eines gràfiques de presentació, supervisió i gestió de dades. Realitza informes predefinits i personalitzables de: presència, comptadors, incidències, marcatges, costos …
Millora la productivitat de la gestió d’horaris amb processos automatitzats com: la recollida i ajustos de marcatges segons regles predefinides, el càlcul automàtic de bosses i la modificació de torns, horaris i incidències des d’un mateix lloc.
Resol el registre de la jornada laboral dels treballadors i el compliment de la normativa laboral de temps parcials RD-llei 16/2013, de 20 de desembre.
Automatitza el procés d’integració de les dades d’empleats, marcatges i incidències de forma directa amb el programari de nòmina de Wolters Kluwer i mitjançant Excel amb qualsevol altre software de nòmina.
COM T’AJUDA
A3GESTIÓ DEL TEMPS?
Ofereix una visió 360º de la situació de presència en temps real, amb eines gràfiques de presentació, supervisió i gestió de dades. Realitza informes predefinits i personalitzables de: presència, comptadors, incidències, marcatges, costos …
Millora la productivitat de la gestió d’horaris amb processos automatitzats com: la recollida i ajustos de marcatges segons regles predefinides, el càlcul automàtic de bosses i la modificació de torns, horaris i incidències des d’un mateix lloc.
Resol el registre de la jornada laboral dels treballadors i el compliment de la normativa laboral de temps parcials RD-llei 16/2013, de 20 de desembre.
Automatitza el procés d’integració de les dades d’empleats, marcatges i incidències de forma directa amb el programari de nòmina de Wolters Kluwer i mitjançant Excel amb qualsevol altre software de nòmina.