SERVITEC és una empresa edicada a la gestió de MRO en el sentit més ampli. Des de la distribució, a l’aportació de valor mitjançant la gestió in-plant durant més de 30 anys.
“La rapidesa en l’atenció d’incidències ens dóna la tranquil·litat de saber que el nostre servei no es veurà compromès greument per un problema informàtic”
Antonio Ruiz, Director TIC de SERVITEC
Des d’Apen ens hem encarregat d’oferir diferents solucions a totes aquestes necessitats relacionades amb la tecnologia. Antonio Ruiz ens explica com ha estat la seva experiència.
Quant de temps fa que treballes amb APEN?
“Servitec treballem amb Apen des de fa cinc anys.”
Com t’ajuden el dia a dia?
“Apen s’encarrega del manteniment d’ordinadors, impressores i servidors de la companyia. També ens proporcionen el servei de monitorització de ciberseguretat i és el nostre proveïdor únic per a la compra de material informàtic.”
Per què hi confies com a proveïdors?
“Per la seva capacitat per oferir solucions als problemes que ens hem anat trobant, per la rapidesa i la implicació en la resolució d’incidències i per un tracte humà agradable.”
Creus que APEN aporta valor a la teva empresa? Com ho fa?
“Els sistemes informàtics són part essencial de la nostra activitat, Apen és garantia de la continuïtat del negoci davant de qualsevol problema que puguem tenir.”
Quina necessitat que tenies t’han cobert?
“Sobretot volíem millorar les comunicacions de la companyia, tenim mobilitat a la feina i necessitem que siguin ràpides i fiables. Ens preocupava molt tot allò relacionat amb la seguretat perque no ens podem permetre quedar-nos aturats.”
Quines solució t’han donat?
“En concret aquesta darrera, ens permet teletreballar des de casa o des dels nostres clients sense problemes i amb la màxima seguretat. També hem notat un canvi en la velocitat de connexió important.”
Quins beneficis us han aportat?
“Els serveis d’Apen de manteniment proactiu i ciberseguretat ens han permès avançar-nos a problemes que ens haguessin pogut costar aturades o errors als nostres sistemes.
Resumint, hem guanyat en tranquil·litat i confiança en els sistemes. ”
La millor garantia que ens pot oferir qualsevol empresa és el nivell de satisfacció que tenen els seus clients. A Apen som conscients de la importància d’aquestes opinions i hem creat un procés de feedback envers els nostres clients.