CENTRALETA VIRTUAL

La millor solució global en comunicacions

Més de 25 anys d’experiència en el sector i un miler de contractes ens avalen.

Et contactem

OIGAA Centrex és una solució de centraleta virtual totalment innovadora que unifica la telefonia fixa i mòbil de la seva empresa sense necessitat de canviar d’operador mòbil i permet navegar per Internet de forma ràpida i segura.

Proporciona una reducció de costos molt important a més d’una simplificació i optimització de recursos, ja que és una solució global que resol totes les necessitats decomunicacions d’una Pime. D’altra banda, amb OIGAA Centrex s’obtenen importants beneficis de mobilitat i productivitat, i ajuda les pimes a ser més eficients i competitives.

La solució més completa de centraleta virtual fix-mòbil i accés a internet professional per a la petita i mitjana empresa

Què inclou?

  • Centraleta virtual avançada.
  • Convergència total de la telefonia fixa i mòbil.
  • Tarifa plana global 30 països per fix i mòbil.
  • Internet professional segura i d’alta velocitat.
  • Llocs fixos, fix-mòbil i llocs OIGAA Mòbil.
  • Faxtomail / Mailtofax.
  • Suport i manteniment professional.

 

33-solucions-sistemes-i-cloud-logo

Centraleta virtual a la teva mida:

Centraleta telefònica d’altes prestacions disponible des del núvol, amb diferents modalitats que s’adapten a les necessitats específiques dels usuaris.

Integració de la telefonia fixa amb la mòbil:

Atén les trucades a la teva extensió fixa en el mòbil corporatiu, sense cost de transferència i sense canviar d’operador. Truca des del teu mòbil amb tarifa VozTelecom.

Suport tècnic professional i manteniment Premium:

Suport 24×7 per tècnics especialitzats de VozTelecom i per als clients més exigents, manteniment Premium que assegura un temps de resposta mínim.

Accessos a Internet d’alta velocitat i amb màxima qualitat:

Comunicacions ràpides, segures, fiables i amb la qualitat de veu garantida, gràcies a accessos a Internet gestionats per VozTelecom de fins a 100Mb.

Amb la garantia VozTelecom:

10 anys d’experiència en telefonia IP per a empreses, a prop de 20.000 clients actius i la major xarxa nacional de distribuïdors certificats ens avalen.

Flexible i sense límit de usuaris:

A partir de dos llocs, tria la propia configuració, sense límit d’usuaris i per a una o múltiples seus.

Màxim estalvi i sense inversió inicial:

Totes les modalitats s’ofereixen amb una quota mensual única i sense alta inicial, amb una tarifa plana a 30 països que proporciona un màxim estalvi al client.

Llibertat d’elecció del usuari:

Tria per a cada usuari el terminal fix que millor s’adapti a les seves necessitats, Cisco o Panasonic. També softphone per a ordinador o dispositiu mòbil.

Sempre actualitzat:

Com que és un servei en el núvol ofereix de forma automàtica noves prestacions als usuaris sense cost addicional, gràcies a les actualitzacions periò- diques.

Apen, servei proper i de confiança:

Apen dóna un servei presencial i el millor assessorament en la configuració del servei. S’integra amb la resta de serveis de l’empresa.

Incrementa la productivitat i l’eficiència de cada usuari

OIGAA Centrex està totalment orientat a satisfer les necessitats en comunicacions de cadascun dels empleats d’una empresa, ja que preveu diversos tipus de perfils en funció de les diferents activitats que hi ha en una empresa.

Així, una recepcionista, un membre del Centre d’atenció o bé un comercial, persones amb funcions i necessitats de comunicació totalment diferents, troben en OIGAA Centrex un perfil d’usuari que s’adapta a la perfecció a les necessitats del seu lloc de treball.

Els diferents perfils d’usuari d’OIGAA Centrex estan configurats en funció del seu grau de mobilitat, de les funcionalitats de centraleta requerides així com del tipus de dispositiu utilitzat.